Cat de relevant este Google PageSpeed?

Arunca o privire peste niste screenshot-uri.

Oare cate agentii sau freelanceri care fac SEO ti-au dat un astfel de raport pentru magazinul tau? Recunoastem ca si noi am facut-o pana ce ne-am prins care e faza.

Dar asa-i ca te simti bine ca magazinul tau e mai tare decat Amazon, Ebay sau al nostru eMag?

Bucura-te, chiar daca degeaba… In viata pana la urma e important sa zambesti, mai ales daca ai bani sa arunci pe astfel de rapoarte.

Si totusi… care e faza? Pai hai sa privim putin screenshot-ul de mai jos!

Ignora aceea eroare 503, care e dubioasa si nu e relevanta pentru micul nostru studiu de caz. Eu zic sa ignori si cele doua „possible optimizations” ca doar nimeni nu e perfect, nici macar google.com.

Propozitia cheie aici este: „This page applies most performance best practices and should deliver a good user experience.”

OK… deci Google PageSpeed nu este de fapt un test de viteza ci este un test de bune practici, ceea ce partial stiam deja. Ce ramane insa foarte neclar este urmatorul lucru:

Printre miliardele de dolari care au fost bagati in Amazon si eBay, de ce nu s-au gasit cateva sute de mii ca macar sa iasa din zona rosie a Google PageSpeed. Stiu baieti in Romania care pentru 50 de euro ar fi rezolvat problema si de banii astia ar fi dat ca BONUS si un blog pe wordpress.

Si totusi… care e faza?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *