AdTheorent lansează o tehnologie publicitară care stimulează creșterea vânzărilor e-commerce

 

AdTheorent a lansat un nou instrument de tehnologie publicitară care utilizează puterea recomandărilor word-of-mouth pentru a stimula creșterea comenzilor online. Potrivit companiei, word-of-mouth generează între 20% și 50% din toate comenzile online, o recomandare a unui prieten de încredere având de 50 de ori mai multe șanse de a declanșa o achiziție față de recomandările unui alt utilizator necunoscut de internet. De asemenea, numărul de conexiuni pe care o persoană le are poate determina creșterea comenzilor online.

Conform AdTheorent, tehnologia sa funcționează astfel: Un advertiser își definește publicul său principal prin diverse căi, cum ar fi datele CRM, datele despre locație, datele pixelilor de pe site sau datele de cumpărare. Aplicațiile algoritmilor de orientare a algoritmilor AdTheorent leagă apoi modelele de locație ale dispozitivelor utilizatorilor pentru a identifica grupurile de relații de consum din lumea reală. Sistemul Cross-Environment Map al AdTheorent, care cuprinde mai mult de 740 milioane ID-uri de dispozitiv unice mapate de la peste 92 milioane de gospodării din S.U.A., permite AdTheorent să identifice conexiunile de bază ale membrilor familiei, ale coabitanților și ale prietenilor.

Platforma publicitară utilizează o serie de tehnologii pentru a stimula vânzările. Una dintre ele este graficul de relații care combină datele de localizare a algoritmilor și a dispozitivelor, precum și harta hibridă care utilizează modelele de localizare pentru a determina relațiile dintre utilizatori.

De asemenea, AdTheorent utilizează o tehnologie de machine learning pentru a stoca și a utiliza statistici pentru a servi anunțuri intenționate persoanelor cheie. De asemenea, caracteristicile cheie ale platformei sunt că poate influența marketingul influențatorilor și utilizează statistici pentru a determina conexiunile personale din lumea reală pe care le are un cumpărător. Potrivit companiei, o persoană obișnuită are 14 contacte personale apropiate ale căror opinii ia în considerare atunci când cumpără ceva online.

Surse:

CRMBuyer

AdTheorent

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *