Pachet SEO Strategy – strategie SEO plus modul

Pachet SEO Strategy (modul + analize)

Daca te pregatesti sa faci SEO pe magazinul tau online sau campanii Google Ads, sau daca ai facut deja si ceva nu a mers sau nu a mers deloc, inseamna ca ai nevoie sa iti faci un plan si un instrument prin care sa pui in aplicare acel plan, ai nevoie sa iti construiesti o strategie SEO.

Strategia SEO te ajuta in principal sa prioritezi operatiunile de optimizare si promovare, in functie de buget si timp. Stim ca resursele tale sunt limitate, iar timpul este si mai important. Pentru business-ul tau poate insemna diferenta dintre succes si faliment daca obiectivul este atins in 3-6 sau abia dupa 12 luni.

Pachetul include:
modul Google Merchant Shopping Feed pentru Prestashop, cu filtre avansate de catalog
audit SEO
analiza de oportunitate: stabilitarea scorului de oportunitate pentru cuvinte si expresii relevante pentru produsele tale
analiza concurenta

Audit SEO

Primul pas este sa stii cum stai atat din punct de vedere SEO tehnic cat si al continutului. Pentru a afla acest lucru se face un audit SEO, care are ca scop identificarea punctelor slabe de pe magazinul tau online si, bineinteles, indicatii despre cum pot fi rezolvate.

Acest audit SEO se livreaza sub forma de document PDF.

Analiza de oportunitate

Daca auditul SEO se axeaza pe punctele slabe, analiza de oportunitate analizeaza punctele tari sau mai bine zis potentialul de crestere pentru anumite expresii si cuvinte cheie relevante pentru magazinul tau online.

Concret, vei primi o lista de expresii si cuvinte cheie relevante pentru categoriile principale din magazinul tau online, iar fiecare va avea un scor de oportunitate.

Scorul de oportunitate mare pentru o expresie sau cuvant cheie inseamna ca daca iti optimizezi magazinul online dupa acel cuvant cheie o sa iti creasca vanzarile.

Pe baza acestei analize iti vom face niste recomandari, pentru ca tu in functie de bugetul pe care il ai sa poti prioritiza operatiunile de optimizare si de promovare.

Analiza concurenta

Analiza de concurenta raspunde in principal la 2 intrebari:

1. Care sunt competitorii reali ai magazinului tau online, din punct de vedere SEO ?
– am avut surpriza ca multi dintre clientii nostri de-alungul timpului sa nu isi cunoasca multi dintre competitorii destul de vizibili

2. Ce pozitie ocupa fiecare competitor in Google pentru cuvintele analizate ?

De ce este importanta aceasta analiza? Deoarece in functie de oferta acestora iti poti dezvolta diverse strategii, nu doar pe cele de SEO cat si pe cele legate de optimizarea ofertei tale si optimizarea diferentiatorilor.

Modul Google Merchant Shopping Feed

Acest modul te ajuta cu setarea feed-urilor de produse pentru Google Merchant. Poti crea feed-uri in format xml si csv.

Ce are diferit acest modul fata de majoritatea modulelor similare este faptul ca iti permite sa filtrezi foarte precis produsele care sa intre in feed. Poti filtra dupa categorie, brand, caracteristici si atribute.

Pentru a fi eficient in campaniile Google Ads trebuie sa ai mesaje targetate pe tipul de produse. De exemplu, daca ai un magazin online cu produse sportive, campania pentru mingi de fotbal este diferita de campania pentru articole de fitness.

Acest modul iti permite sa creezi un feed pentru fiecare dintre aceste tipuri de produse si sa le administrezi eficient intr-o interfata prietenoasa.

Poti vedea un filmulet de prezentare a modului in care functioneaza modulul mai jos.

Detalii demo modul:

Demo link
Demo login: demo@demo.com
Demo pass: demodemo

 

Daca ne dai acces la backoffice te ajutam noi cu setarea acestor feed-uri in functie de analiza de oportunitate.

PRET PACHET: 180 euro

Durata de implementare se comunica dupa preluarea comenzii, in functie de gradul de ocupare a colegilor nostri.

Pentru a solicita acest pachet puteti folosi formularul de mai jos:

Download mp3