Pachet Merchandising

Pachet Merchandising (modul + analize)

Te-ai gandit vreodata de ce gasesti la supermarket alunele si chipsurile foarte aproape de rafturile cu bere?

Una dintre cele mai eficiente metode de conversie este merchandising-ul, pe care l-am putea defini ca arta de a prezenta produsele.

Pachetul include:
analiza oportunitate si identificare produse vedeta
modul merchandising pentru Prestashop

Marii retaileri au departamente intregi de merchandising, aranjarea produselor la raft fiind una dintre cele mai importate activitati. Nu, nu ne referim la cei care aseaza efectiv produsele pe raft sau realimenteaza raftul cu produse, ci la cei care decid cum sunt amplasate produsele.

Cum aranjezi produsele ca sa maresti rata de conversie? Sunt o gramada de factori care trebuie luati in considerare, de la pret, la ambalaj, la relatia dintre produsele care ocupa pozitii apropiate.

Cand intra intr-un magazin fizic, clientul urmeaza un parcurs predeterminat de administratorii magazinului, urmeaza o poveste. Putem sa ii spunem epicul clientului.

Exista si pentru magazinele online un astfel de epic, doar ca un magazin online are sute de intrari, nu una singura precum magazinele fizice si atunci provocarea de a controla parcursul clientului pe magazinul tau online este mult mai mare.

Pachetul Merchandising are rolul de a te ajuta sa faci asta.

Din experienta, am observat ca cele mai multe intrari nu sunt pe homepage ci pe paginile de categorie. Analizele incluse in acest pachet plus modulul de merchandinsing te ajuta sa iti aranjezi produsele din fiecare categorie astfel incat sa controlezi mai bine parcursul vizitatorilor in magazinul tau online, sa reduci bounce rate-ul si in final sa maresti rata de conversie.

Analiza de oportunitate si identificarea produselor vedeta

Aceasta analiza presupune o cercetare a produselor ofertate in categoriile tale principale (se iau primele 5 categorii cele mai importante). Aceasta cercetare urmareste mai multe aspecte: volumul de cautari pentru acele produse, concurenta, rank-ul in Google pe cuvinte cheie relevante pentru produsele respective.

In urma acestei analize, posibil ca unele produse sa iasa in evidenta, adica sa aiba un scor de oportunitate mare. Acestea sunt produsele tale vedeta care pot fi un magnet si pentru celelalte produse, daca stii sa le scoti in evidenta.

Atentie! Produsele vedeta in cele mai multe cazuri nu sunt aceleasi cu produsele care s-au vandut cel mai bine pe magazinul tau.

Ceea ce primesti la final este un PDF cu rezultatele cercetarii aranjate intr-un tabel si concluziile care cuprind recomandari despre cum sa iti aranjezi produsele in aceste categorii pentru a optimiza acel canal de achizitie.

Modul Merchandising

Modulul Merchandising pentru Prestashop iti permite sa iti aranjezi mult mai usor produsele in paginile de categorie printr-o interfata care reproduce o parte a front-ul magazinului. Vei stii instant pe ce pagina este pozitionat acel produs, pe care rand si pozitia sa in randul respectiv.

Prin drag&drop il vei putea muta si prin dublu click il vei putea trimite de pe o pagina de pe alta (exemplu de pe ultima pagina pe prima).

Detalii demo modul:

Demo link
Demo login: demo@demo.com
Demo pass: demodemo

 

PRET PACHET: 140 euro

Durata de implementare se comunica dupa preluarea comenzii, in functie de gradul de ocupare a colegilor nostri.

Pentru a solicita acest pachet puteti folosi formularul de mai jos:

Download mp3