Analiza de business online

(profilare clienti x scor oportunitate) / scor concurenta + usp = vanzari

 

In cadrul analizei de business online NU iti spunem cum sa iti administrezi mai bine business-ul tau, pe care tu l-ai creat si tu il stii cel mai bine, ci analizam profilul de clienti si oportunitatile business-ului tau din punct de vedere ONLINE. 

Din punct de vedere conceptual, te vom ajuta sa vezi in unghiul mort.

In psiho-sociologie exista asa numita “Fereastra a lui Johari” si arata precum mai jos.

 

 

Dupa ce facem analiza de business online, situatia va arata dupa cum urmeaza:

 

 

In cadrul analizei online de business analizam: profilul clientului ideal, concurenta, scorul de oportunitate pe business in general, dar si pe parti de business (categorii) si punctele tari si slabe pe care le au produsele tale.

In final rezulta un document PDF cu toate rezultatele cercetarii, cu interpretari si cu recomandari sub forma unei strategii de comunicare online.

Beneficiul tau este ca ai o echipa de experti care analizeaza pentru tine cifrele care rezulta in urma analizei online a afacerii. Interpretarea acestor date iti va aduce claritate marita in ce priveste obiectivele viitoare pe zona online.

Acest document iti este foarte de folos in ceea ce priveste SEO, marketing online si chiar design/redesign shop si poate constitui un ghid pe care sa il oferi actualilor sau viitorilor colaboratori.

Download mp3